[O2] Krajobraz po bitwie czyli padnięte turbo w BJB

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #51
    Zamieszczone przez loru
    Zamieszczone przez Perfee
    le z Waszych wypowiedzi wynika, że ciśnienie przy oryginalnym programie jest przesadzone... tak? I to może skutkować awariami turbin częściej niż w przypadku aut z programem zrobionym przez renomowanych tunerów?
    no i to jest kolejny argument dlaczego warto pojechać na viruska
    dokładnie, dlatego właśnie stosunkowo częste pady suszarek nawet na ori sofcie, przy maksymalnym dbaniu o turbo itd, po prostu wyżej dupy nie podskoczysz kiedy permanentnie przeładowuje.
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • adalbert
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 260
      • Superb II combi (3T5)

      #52
      Z tego co wiem to Aligator na wakcjach (zasłużonych czy nie to nie komentuję :-) ) on dobrze "wpatrzył " się w moje nastawy.
      Jak wróci to pewnie zajrzy na nasze wątki i opisze co tam poklikał. Wg mnie właśnie EDC 16 jest problemem. Ktoś coś wklikal na poziomie fabryki i myslał że go poprawią jak spie...., a tu zdziwko - autka tłukli 2 lata i nic nikt nie zakumał :-) Fajnie mieć ISO :diabelski_usmiech
      Była O2, Jest SuperB!

      Komentarz

      • pudlo
        Classic
        • 2005
        • 16

        #53
        Piszę trzy słowa, zanim nie padnę, a jutro rozwinę.
        Kurcze ogólnie to szkoda, że ten wątek tak się rozwinął tak późno, bo przez ostatnie dni była cisza
        Turbo kupione i założone. Po prostu bliska osoba trafiła do szpitala i cała praca musiała nabrać tempa tak by auto jak najszybciej było sprawne. Cenowo wyszło trochę średnio ale pierwsze testy pokazują, że skoda wróciła do żywych A jak wszystko się uspokoi to pewnie wirus, by trochę wigoru jej dodać!



        dobrygrześ a co to 4max? Poważnie pytam.

        Komentarz

        • DGW
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 2330

          #54
          Zamieszczone przez stysiek
          ja mam przez mastersa robioną BXE i mam na poziomie 2barow ustawione cisnienie
          stysiek, pogadaj jeszcze raz z Markiem bo chyba coś źle usłyszałeś lub też 2 bary to jest z ciśnieniem atmosferycznym co też jakoś mi nie pasuje
          Zamieszczone przez szkoda
          prawdopodobnie wszystkich na EDC16
          też właśnie tak słyszałem
          nie chcę bzdur pisać ale chodzi o wysterowanie turbiny, program podobno w wersji seryjnej, nie daje sobie z tym rady
          Zamieszczone przez pudlo
          dobrygrześ a co to 4max? Poważnie pytam.
          marka stworzona przez IC, produkty najtańsze i jakościowo najgorsze
          to samo co "kager" w Focie
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz

          • misiekman
            Ambiente
            S_OCP Member
            • 2007
            • 122

            #55
            Witajcie
            Tak czytam ten post i się zastanawiam.
            Byłem w zeszłym tygodniu u Alego w sprawie umówienia terminu na większego kopa a on mi mówi żeby najpierw zainteresiował się przepoconym IC. Po przeczytaniu tego i nie tylko postu jestem trochę zmartwiony i zastanawiam się jak mam zmusić serwis Skody zeby zerkneli mi tez do turbiny (ze niby co takie przeczucie, albo wiecie chłopaki chciałbym samochów trochę podkręcić wymieńcie mi turbinkę :lol: )
            a tak poważnie doradzcie coś bo gwarancję mam do końca maja i 100tyś na liczniku
            pozdro
            Zadowolony użytkownik Skody

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #56
              Zamieszczone przez misiekman
              zastanawiam się jak mam zmusić serwis Skody zeby zerkneli mi tez do turbiny (ze niby co takie przeczucie, albo wiecie chłopaki chciałbym samochów trochę podkręcić wymieńcie mi turbinkę :lol: )
              ale uważasz, że jak oni "zerkną do turbiny" to co się wtedy stanie?

              jeśli ktoś ma dylematy to IMHO powinien się powstrzymać od najlżejszych nawet modyfikacji, bo po nich będzie mógł mieć pretensje już tylko do siebie, a nie egzekwować swoje w Skodzie :szeroki_usmiech
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #57
                misiekman, w ASO jeśli Ci nawet zajrzą do turbiny to nic nie zobaczą, nie mają o tym pojęcia a przede wszystkim żeby cokolwiek powiedzieć o turbinie, trzeba ja rozebrać (chyba że jest bardzo głośna, wtedy może być np.wykruszona łopatka wirnika, co widać gołym okiem)
                Zapocony IC będzie przez odmę. Byćmoże wydostaje się nią za dużo oparów oleju co może być spowodowane np. za dużym ciśnieniem doładowania. W ASO możesz poprosić o jazdę testową ze zdiagnozowaniem właśnie ciśnienia doładowania i jeśli będziesz je miał na poziomie 1.6 bara to ewentualnie możesz walczyć o wymianę turbiny oraz softu który nie potrafi wysterować suszarki

                Żeby było jasne to:
                jeśli z autem jest wszystko ok to dobry tuner robi tak program żeby turbina nie przepompowywała

                Dodatkowo informacja dla tych co niedawno zmieniali w ASO turbiny na gwarancji lub sami zakładali suszarkę firmy KKK (KK3 itp.) dedykowaną do O2 i silników 1.9TDI:
                jest podejrzenie że wyszła wadliwa seria. Rozmawiałem z gościem z moto-remo i powiedział że te sprężarki padają jak muchy i coś z nimi musi być nie tak. Lada chwila mają być dostępne zamienniki Garreta
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • fernando
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 1890

                  #58
                  Zamieszczone przez AdamB
                  paf, tylko czy ten problem dotyczy tylko BJB?, przypadkiem w BXE nie jest podobnie, sprawdzał ktoś w tych silnikach?
                  W temacie jestem lajkonikiem, ale po zmianie turbiny i testach drogowych w ASO Pan powiedział mi, że moje BKD też lekko przeładowuje... A jakie wartości są niebezpieczne dla suszarki? I ile powinno być w tym silniku?

                  Komentarz

                  Pracuję...